söndag 9 december 2007

Även fast det blev utgång både i fredags och i lördags måste jag säga att jag är inte alls sliten :) Skönt! Vaknade iofs halvtvå idag.. haha!

Gårdagen var trevlig, först hade jag och Lisa en förförfest hemma hos mig, tog ett tag innan vi blv på partyhumör.. senare gav vi oss av till Mange där de var väldigt mkt folk! Men de var väldigt trevligt iaf, vi satt för det mesta inne i köket PÅ bordet eftersom sittplatserna var slut. Sedan bar det av till trappan där det var mer folk än jag trodde. Blev mkt dans, och jag måste säga att de var nå visst med grabbarna igår, alla var på som bara den, haha! Blev dock ingen efterfest, var för confused och trött för det, så jag och Lisa gick hem till mig och sov skafötters (första gången man skrev det ordet, osäker på stavningen)


- Hm, jag är lite förvirrad..- Vad vill hon han? Ena stunden visar hon en sak, och sen en annan.

Inga kommentarer: