torsdag 27 december 2007

I've been busy

Home sweet home.. har varit hemma 8 dagar nu, har verkligen haft det underbart. Umgåtts med nära & kära. Julen var helt underbar, blev mest hårda paket denna jul, det gillar vi :) Juldagen var jättekul, förfest hos maria med dom vanliga, (Hanna blev väldigt full) jag blev dock trampad på foten väldigt hårt därinne, så foten var alldeles svullen dagen efter, så jag knappt kunde gå, uscha! Men det hindrade mig inte från att gå ut på annandagen också, måste ju lida lite i livet. Idag har jag bara tagit det lugnt, min morbror Ola kom idag på besök från Paris, han är designer för Acne, så man fick ett par jeans gratis, det tackar man ju inte nej till precis, Tack Ola!

Imorrn har jag lite ärenden som ska fixas, sen får jag se vad som händer på kvällen. Nu längtar jag till nyår! Julia, Hanna, Malin, Elin, Emma: Kolla i era brevlådor eller mail så har ni fått en liten inbjudan av mig och Maria, haha! Blir kanonbra.. kan inte avslöja för mycket här.. :)

Jag saknar Norrköping lite.. Man känner att man är lite less på Hudiksvall.. Inget ont om hudik, men när man varit borta ett tag så känner man verkligen att man trivs lika bra i en annan stad, om kanske t o m bättre. (Vilket jag inte trodde förr) Iofs så har jag inte mina tjejer där, det är de enda som saknas! Och dom kan jag ju inte klara mig utan..!

Indien om 4 dagar..fantastic

Inga kommentarer: