onsdag 5 december 2007

God mat

Igår lagade jag och Lisa jättegod mat. Vi gjorde inbakad kassler och ris, blev verkligen lyckat. Hade sån tur att det blev över så jag åt det idag också :) Dom i mitt kök i min korridor blev förvånad att de var annat än mackor och nudlar till middag, haha! Snart ska jag ut och gå med Lisa, har tråkigt ibland på kvällarna så då passar de bra med en promenad! Är så skönt att inte vara i Hudik, jag slipper snön :) Dock är de mkt regn, men hellre det.

Blir allt mindre jobb i skolan nu, idag blev jag avklarad med matte muntliga redovisning, skönt, imorrn ska en rapport in, men den är typ klar, tur att vi jobbar i grupp där iaf. Jag letar fortfarande lägenhet, hoppas jag hittar nån snart ! Inte långt kvar till Indien nu! Längtar efter solen!

Hade bra!

Inga kommentarer: