söndag 2 december 2007

Första Advent

Ja, idag är det första advent.. mysigt.

Helgen har varit kanon. Övertalade Malin på torsdag kväll att hon skulle komma hit, och de gjorde hon :) Hon kom halvtolv på fredag kväll, så de blev till för mig att springa i mina högklackade skor från förfesten för att möta henne på tågstationen.. haha! Vi skyndade oss hem till mig sedan bar de av till Hugos. Där var de faktiskt mycket folk, dock inte så kanonmusik. Men mkt dans blev det iaf, och även lite dryck! :) Kvällen slutade lyckat för både två.. haha. På lördagen va man bakis, men de blev fika på stan och lite shopping. Middag var vi ju tvungen att äta också, så de blev kyckling och klyftpotatis.. mums. Det tog ett tag innan
vi orkade börja göra oss i ordning för ännu en utekväll, men till slut så var vi pigga, snygga och glada igen. Sandra och Emelie kom sedan förbi, och sen gick vi upp till tredje våningen där de var korridorfest :D Jag var dj ett tag, haha.

Sedan blev det trappan, och även Cromwell, eftersom de var rocktema på trappan så var vi tvungen att dansa till lite rnb på Cromwell, men vi gick sedan tillbaka till trappan :P Efterfest blev det också.. skitkul! Kom hem halvsex och sov sedan till halvtre idag, haha! Nu sitter malin på väg hem till Hudik och jag är ensam igen... :(


Ha de bra!

Inga kommentarer: