måndag 17 december 2007

Jullov

1 dag kvar, underbart. Vill bara komma hem nu, träffa mor&far! saknar dom verkligen.. dom är de bästa föräldrarna i hela världen! Saknar också vännerna, var ett tag sen vi sågs nu.. ska bli kanonkul att träffa er, hoppas vi kan fixa ihop middagen över nyår, skulle vara mysigt !

Kom nyss hem från Lisa, de blev mackor till middag idag, följt av 4 desperate housewives avsnitt, lovely.. Imorrn har vi redovisning och jag vet inte riktigt vad jag ska säga ens, usch, måste kanske fixa det. Har iaf packat nästan allt nu, blev en himla massa packning, men alla skor tar ju plats : ) Har även mina snygga julklappar med mig hem, vill bara ge bort dom nu och göra folk lite glada, hehe. Jag älskar julafton, så mysigt! all go mat, mm!

Indien närmar sig, solen närmar sig, solbrännan närmar sig!

- Jag vill, men kanske inte, ingen aning, måste man alltid ha ett svar på allt, ta tiden som den kommer istället -

Inga kommentarer: