fredag 7 december 2007

Planer för helgen

Just nu sitter jag och smuttar på en cider :) så gott! Efter många om och men så bestämde jag mig för att gå ut idag, vad ska man annars göra liksom? Blir utgång med några killar från klassen, så det ska bli kul, jag och grabbarna, haha!

Imorrn blir det nog lite plugg på dagen, sen så blir de fest igen, men då med Lisa.. idag är det palace som gäller, men imorrn blir de trappan, då är det kravall! Undra om jag ska ha overallen på mig, haha, så snygg! (eller inte).

Har börjat lyssna på en väldigt bra låt nu, Coliat - Bubbly, så mysig. Den jag fick låten av vet vad jag gillar, hehe.

Saknar TE3b lite grann, vi måste ha en "klassfest" snart.. Ska ta och fixa det!

Nu är det 17 dagar kvar till Julafton, kul. Jul är så mysigt, ska bli så kul att träffa familjen, var ett tag sen nu.. saknar er <3 Nu ska jag städa lite innan Foffe och Anton kommer, blir en fördrink hos mig innan vi drar vidare till Philip.

Måste bara nämna, jag sa så här till Sandra: Men ska jag häva den här?.. då sa hon va?! haha, dom vet inte vad häva är här nere, så roligt, för jag säger det hela tiden. Aja, de var en liten parentes! Ha en rolig fredags kväll allihopa!

Puss

Inga kommentarer: