måndag 10 december 2007

Tenta-p

Kom nyss hem från skolan, klockan är 21.00. Jobbig period, fast också rätt soft. Det beror på om man ligger bra inför tentan eller inte. Just nu känns det som att jag skulle kunna göra den imorrn lika gärna, (har den på fredag) för det jag inte kan nu kommer jag nog inte kunna sen heller, men hoppas de går bra. Ingemar sa de skulle vara "snälla" frågor, haha.

Jag har tänkt att jag skulle läsa några böcker men jag orkar aldrig ta itu med nån, men jag tror jag ska lägga mig ner nu och koppla av med en bok. Frågan är vilken jag ska börja med?

Gah vad jobbigt att packa, det är svårt att veta vad man behöver i Hudik först två veckor, och sen Indien två veckor. Ska alltså packa för 4 veckor fast helt olika klimat, haha.. blir mkt packning det på tåget hem. :)

Ser lite på 2 1/2 män nu, det är så himla bra, speciellt Jake.. ! Finns så mycket bra på tv, kommer sakna Desperate över julledigheten! Jag vill bo i deras värld, haha!

Ska koka lite te nu och se om de är nå roligt folk i korridoren, snart får vi 3 tomma rum :( tråkigt, hoppas de kommer nå galet folk!

Inga kommentarer: