torsdag 13 december 2007

No sleep in the city


Ligger här med datorn i knäet och kan verkligen inte sova.. har kollat på fem stycken Sex and the City avsnitt, men nu har jag inga nya kvar på datorn, men om 20 minutes går det ett på trean. Tror jag är nervös inför tentan imorrn, vilket är konstigt för jag brukar aldrig vara nervös inför prov, men nu känns allt så mycket viktigare än på gymnaiset.
Klockan 14.00-18.00 är den, på en fredag, tråkigt. Efter det blir det nog mat och cider med klassen.. sen får vi se vilka som följer med ut, tror dom flesta tänker spara sig tills på lördag, för de är det TRAPPTÖMNING på trappan, (Vårt kårhus) . Ska bli hur kul som helst.. en chans att träffa allt folk innan alla åker hem för julledigheten.
Idag är det Lucia, och jag har inte sett en enda.. men men. Ingen slår årets förra i Hudik ändå så :) hehe! Längtar efter mina tjejer i Hudik nu, ska bli så kul att träffa er allihopa.
Idag köpte jag en ny jacka, :) verkligen nöjd med den!! Kom på att jag hade råd, eftersom jag inte behöver handla mat på en månad när jag ändå ska vara hemma, haha! På onsdag ska jag till tandläkaren, jag vill inte! Hatar att gå dit, men de är bara att stå ut..
Hm, 15 min kvar innan SATC, får facebooka lite! Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: