torsdag 6 december 2007

Tiden rinner iväg

Veckorna går fort nu, imorrn är det fredag och ytterligare en helg att se fram emot :) Snart blir det Hudik, 1,5 vecka kvar.. Ska bli kul att träffa alla vänner och familjen, men är faktiskt lite ledsen över att inte vara här i Norrköping på en hel månad, känns som att jag kommer att missa mycket

Idag har jag och Lisa tränat på gym! (inte vanligt) Det gick väldigt bra, kommer nog ha träningsverk imorrn, men de är skönt tycker jag :) Sedan lagade vi tacos, mums mums! Imorrn har jag matte 8-17, har tenta om en vecka, så de blir till att sitta hela dagen, uscha. Hoppas verkligen jag klarar den, var så otrolig skön känsla efter förra!!

Inget skoj är det på tv idag heller, så vad ska man nu hitta på?

They start in my toes and I crinkle my nose. Wherever it goes I always know that you make me smile, please stay for a while now. Just take your time wherever you go...

Inga kommentarer: