onsdag 12 december 2007

It's time for Christmasshopping!

Två stycken julklappar klara, blev kusin Stina och syster Lovisa som blev strukna från listan :) Jag älskar verkligen att slå in julklappar, dom måste bli perfekt, jag vill att mina klappar ska vara dom snyggaste, och tro mig det är dom nu! Det blev svart & silvrigt inslagspapper och lila snöre, sedan efter min personliga touch så ser dom så snygga ut!
Är självklart också nöjd med innehållet i klapparna!

Idag har jag varit i skolan, skulle dit klockan tio, men var så trött så jag var inte där förrns elva, men men. Satt och försökte räkna matte med Carolina & Lisa, men måste säga att det är väldans svårt när allt folk går förbi och man bara Måste kolla vilka det är, annars kan man ju missa nån rolig person (eller snygg) haha.

Kom nyss hem, var och pantade burkar med Hadi, fick ihop lite pengar till korridoren så det var bra! Nu börjar Bonde söker fru, måste se finalen.. I år är verkligen den dokusåpan populär, t o m jag tycker om att kolla på den! Förut var de bara min kära mor som tyckte de var bra, men nu hör man att alla pratar om det.. (Kanske bara folk är i Norrköping?)


Tenta - 2 dagar kvar
Trapptömnin - 3 dagar kvar
Hudik - 6 dagar kvar
Julafton - 12 dagar kvar
Indien - 20 dagar kvar

Var inte olycklig i onödan, tänk på allt du går miste om!

Inga kommentarer: