onsdag 13 oktober 2010

Orättvist

Såg nyss på lyxfällan och kan inte bli annat än lite irriterad. Jag tycker det är bra att dom finns och hjälper människorna som satt sig själva i trubbel. Det jag däremot inte tycker är bra är att i slutet på varje program så får deltagarna alltid någonting. Ikväll då t ex så fick dom som var med ett helt nytt badrum (!!) . Förtjänar dom det? Borde dom inte lära sig den hårda vägen? Vill man köpa någonting så måste man spara och planera sina utgifter. Näe, orättvist tycker jag :) Det värsta är väl att många av dom säkert väljer att vara med i programmet för att dom vet att man alltid får något. Strunt samma,ville bara skriva av mig lite :)

Nu blir det mat, oxfilé, kesosås och ugnsgrönsaker, mums!

1 kommentar:

Karolina sa...

Hejsan!
vad roligt att jag hittade din blogg:)
Man kanske ska söka till lyxfällan då, jag skulle vilja ha en platttv :)