måndag 25 oktober 2010


Lite bilder från helgen som förväntat var mycke rolig. Väldigt mycket roliga saker som hände, och hälften kommer jag nog inte ens ihåg, haha. Jag var som vanligt väldigt trött igår, så jag somnade när jag, Hanna & Joel såg på film på dagen. Efter den lilla tuppluren var jag faktiskt rätt pigg, så jag kunde inte somna, tror jag somnade vid halvett först, och med alarmet ställt på 0600 så var det inte så himla kul att kliva upp imorse. Trodde jag vaknade mitt i natten för de var alldeles kolsvart ute.
Om två timmar är det dags för ett dansaerobic-pass med Carro, är så sjukt trött nu bara, så kanske blir en powernap innan. Tre saker jag måste göra denna veckan:
1. Rensa min garderob - måste plocka undan alla sommarkläder, för annars får jag inte plats med alla kläder.
2. Träna minst 3 ggr - måste försöka göra det nu för jag blir så himla mycket piggare.
3. Försöka övertala mig själv att jag verkligen behöver dom där skorna för 1000 kr på knapps.

Inga kommentarer: