tisdag 26 oktober 2010


Lite bildern från Stockholm!

Jag har nyss plockat undan massa grejer på mitt rum, seriöst jag förstår inte var allt skräp kommer ifrån. Massa gamla skolpapper, massa kvitton, påsar och prislappar överallt. När ska jag lära mig att slänga dessa saker på en gång? Eller lära mig hänga upp kläderna jag har haft på mig, alltid samma gamla visa, massa kläder på hela golvet. Fick ju "besök" härom natten så jag skyndade mig att slänga in alla mina grejer i klädkammaren, kan säga att de var inte så kul att öppna den dörren på lördag morgon :) Har letat efter min bankdosa i några dagar nu och jag hittade den självklar där inne, under en pall. Haha.

Jobbet idag har gått bra, jag trivs så himla bra, arbetskollegorna gör jobbet roligt. Ikväll ska jag och Carro gå 2 pass, först bodypump 18.15 och sedan bodybalance 19.30. Jag kommer verkligen att somna gott ikväll.

Inga kommentarer: