onsdag 6 oktober 2010

Mirror mirror on the wall

Gokväll! Tror jag behövde mina åtta timmars sömn idag när jag kom hem från jobbet, för jag vaknade vid 16.20 idag, skönt! Sedan har jag inte gjort många knop, ätit lax och målat min fina spegel vit. Köpte den på Myrorna i Norrköping när jag flyttade dit för 180 kr, vilket kap. Bestämde mig för att måla den vit så den passar in lite bättre i mitt rum.

Nu är det onsdag redan, veckorna bara går, och äldre blir man. Man borde kanske njuta mer av livet? Känns som jag bara längtar till saker som ska hända och inte riktigt försöker göra roliga saker i nuet. Som nu t ex, nu längtar jag till helgen i stället för att försöka hitta på nå skoj just ikväll. Det är så svårt dock att hitta på saker att göra, jag vill ju inte festa mitt i veckan nu heller utan jag måste försöka minska på alkoholintaget lite grann :) Endast lördagar som gäller nu när det är höst (Oftast iaf), något undantag får jag göra :)

I helgen blir det iaf utgång med Hanna & Katrin. Ska bli himla kul. På torsdag och fredag blir det träning, imorrn Bodybalance som sagt och på fredag på gymmet med mamma. Nu ska jag försöka göra något lite mer kul än att se på tv. Ha en trevlig onsdagskväll!

Inga kommentarer: