lördag 23 oktober 2010




Mobilnördar!
Gårdagen var superkul. Mamma och Pappa är i Sthlm så jag passade på att ha lite röj, man måste ju passa på när det är FF. Drack lite vin med Julia, Hanna, Carro, Marre, Lotta och Cissi. Joel, och tre av hans vänner dök upp lite senare också. Strax efter tolv drog vi till Bockarna och hade en kanonkväll! Dagen har spenderats på stan i fyra timmar, fikade frukost och spanade på smågrabbar, haha. Jag köpte äntligen en väska som jag spanat på ett tag, den var på rea nu så då passade jag på att köpa den. Köpte även klänningen på bilden ovanför :) Nu kommer snart Hanna, Lina och Maria hit. Vi ska beställa lite mat och korka upp vinet. Jag är så glad just nu! Allt är perfekt förutom en sak, mina Norrköpingstjejer borde vara här också!! Jag hoppas väl att ni festar i Norrköping ikväll?!


1 kommentar:

Anna sa...

Det gjorde vi! Vi saknar dig!