måndag 18 oktober 2010

Åh, vilken helg

Helgen i storstaden var hur rolig som helst, vilket var rätt så väntat då alla brudarna var samlade. På fredagen tog vi det hyfsat lugnt, åt sushi och tittade på Idol. Lördagen spenderade vi på stan, shoppade ett par skor, fikade och Maria fixade mitt hår på hennes salong.

Vi lagade sedan Tacos och drack vin hemma hos Julia & Julia, mycket gott. Kvällen avslutades sedan på Ambassadeur och där dansade vi loss! Slocknade väl vid 06 efter en mycket rolig kväll! Tack mina vänner för bästa helgen på länge :)

Idag har jag och Carro varit och tränat på gymmet, blev lite blandad träning, lite gång och lite maskiner. Kändes mycket bra iaf! Nu sitter jag på jobbet, slutar 23. Då ska jag krypa ner i min säng och se Gossip Girl :)

PussPuss

Inga kommentarer: