onsdag 13 oktober 2010

Bilden är från i söndags utanför vårt hus. Jag och Hanna skulle gå på en promenad och hittade en väldigt sliten, omodern bil med ballonger, burkar hängades och en "just married" skylt hängande på bilrutan. Gulligt :)

Kom nyss hem från jobbet, ligger i soffan och ser på Christine just nu. Funderar på att ut och gå, men tror inte jag orkar. Har varit duktig och gått tre dagar i rad nu och imorrn ska jag och Carro på gymmet en sväng och sedan gå på ett Bodybalance pass. Därför tror jag att jag kan stanna hemma i soffan med ett gott samvete denna eftermiddag :)

Stockholm i helgen, vi åker på fredag vid halvtre. Blir väl lite mys och idol på fredagen så vi är pigga och partysugna till på lördagen. Maria ska även färga mitt hår, hon är så snäll hon :)

Inga kommentarer: