söndag 20 april 2008

Tjo

Jag har fått tillbaka skinnjackan, den var uppe i Mårtens rum på trean, haha. Klantigt. Däremot så har jag nu tappat bort mitt engelskahäfte och jag som skulle läsa några sidor tills imorrn. Det kanske kommer fram så småningom.

Gårdagen var rolig, gick emellan två förfester, både på trean och fyran :) Mycket roligt. Dock så tycker jag inte om när folk försöker ge mig hopp om vissa saker, så att jag sedan går och grubblar på det hela tiden..Kvällen slutade med att nästan hela "familjen" samlades i vardagsrummet efter nattens bravader.

Idag har vädret varit underbart. Har varit ute hela dagen, på taket med Tommy och i parken vid strömmen med Rebecka och Sandra. Men Sandra var nog lite sliten sedan igår, haha. Jag förstår henne :) Nu är det dags för det där nya programmet, "Sanningens ögonblick" det verkar spännande! Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.