lördag 19 april 2008

Svart skinnjacka efterlyses!

Ja, men duktigt. Bra jobbat Lina. Känns som jag är inne nått stim, för jag har börjat tappa bort saker, och de är verkligen inte likt mig. Jag är den som alltid (eller oftast, haha) har koll på vart allt och alla är. Men på senaste så har jag börjat bli slarvig, det började förra helgen då jag tappade bort min kamera, men som tur är så fick jag ju tillbaks den dagen efter, men ändå! de förstör ju typ en hel kväll. Sedan igår tappade jag bort min skinnjacka, hur lyckas man med det? Hoppas verkligen att den är uppe på våning tre någonstans. En skinnjacka är ju något man inte klarar sig utan!

Mitt rum är i behov av en cleanover. Måste verkligen städa, men inte idag. Jaha, nu ligger jag här i min dubbelsäng och gör typ inget. Ensam. Usch jag hatar att vara ensam. Hatar. Sandra kom hem snart. Hon är säkert full, dom började 8.00 i morse, stackarn.

1 kommentar:

MariaS sa...

Ha ha ha! Du är ju galen. Hur kan man tappa bort en jacka? Det är ju som att tappa bort raffsettet typ. Älskar dig. Vill leka med dig nu nu nu! Puss