onsdag 16 april 2008

Onsdag







Idag har jag varit i skolan, kände i morse att jag hade så ont i halsen, men jag var ju tvungen att pallra mig upp eftersom vi hade redovisning i en kurs som heter CostBenetfits. Och imorgon kan jag inte heller vara hemma för då har vi redovisning i engelska, det ska bli spännande att se hur det kommer gå :) Imorgon ska vi också kolla på en lägenhet, så vi får väl se om den är fin eller inte.

Idag har vädret varit lite blandat här, på lunchen satt vi ute en sväng (bilderna) för solen tittade fram då och då. Nu har Sandra lämnat mig för kvällen, hon ska på brännboll med festeriet så ikväll ska jag ha lite tid för mig själv, haha. Usch vad tråkigt det lät. Kanske skulle behöva tvätta? låter inte så lockande.. men de måste ju göras.
På fredag är det N-sektionssittning, ska bli himla kul faktiskt. Hoppas det blir mycket folk.

Pusspuss

Inga kommentarer: