onsdag 9 april 2008

Onsdag!

I try to live alone, but lonely is so lonely alone..

Jag tror jag är rädd för att vara ensam. Så fort jag är ensam så börjar mina tankar att vandra åt olika håll och det slutar alltid med att jag blir lite nere. Vet inte varför det alltid blir så..Varför blir de alltid så att man oftare hamnar bland negativa tankar ist för positiva? Allt blir så mycket bättre om man försöker se det positiva i situation ist för det negativa, så man kanske ska försöka med det.. Det är my mission den här veckan. Jag ska ändra mitt tankemönster och jag börjar redan nu:

-Okej, vädret suger inte, det bara regnar och det kan ju vara mysigt, för då får man ligga inne i sängen och dricka en kopp te utan att ha dåligt samvete. Eller kan man gå och shoppa i affärer, eller iaf fönstershoppa :) -

Nu ska jag till skolan och ha det skoj! Ha en bra dag allihopa! Tänk positivt!

Inga kommentarer: