tisdag 8 april 2008

The Ticket is in My Hand! Finally!


Nu har jag biljetten i handen! Ska lägga den på ett säkert ställe så den inte försvinner. Nu har jag dubbelsäng i mitt rum, väldigt skönt. Jag fick ta Sandras för hon hade redan en 120 cm säng :)

Jag läste igår en engelsk artikel om fängelsesystemet på Grönland och jag tycker de var helt sjukt. Mördare, våldtäktsmän och andra brottslingar hamnar inte i fängelse utan dom går fria på dagarna och är bara inlåsta på nätterna. Kul om man liksom blivit våldtagen och möter den mannen när man går runt på gatan. Dom har inte så nu längre mer år 2000 hade dom det iaf.. Förstår inte hur man kan ha det så.. dom menade att det inte hjälper att låsa in brottslingarna utan att man försöker hjälpa dom ist med terapi och så. Jag tycker det är helt fel! Vad tycker du?




Inga kommentarer: