måndag 7 april 2008

Björn Gustafsson - Lyssna till ditt hjärta

Ja ska hålla dig till solen skiner in i vårat rum
sen ska jag ta dig på ett glasbord i din farsas vardagsrum.
Jag ska slita dina kläder i små stycken som en man.
Värma grönsaker i mikron vi kan dippa i varann.
Binda fast dig vid en barstol med riktig scout finess.
Spola av dig med en brandslang dunka på och skrika YES!
Vi ska ligga med varandra det blev du och jag i natt.
Gå på känslan skit i kärlek dunka på fatta att:

VI SKA LIGGA MED VARANN!

Det där var en vers ur Björns låt, bäst du har lärt dig den tills imorrn nu Sandra!

I veckan har jag inte mycket i skolan, är typ ledig ons,tors & fre.. har bara nån föreläsning men de räknas typ inte :) På fredag kommer Malin på besök! Ska bli kanonkul, hoppas vi får finväder. Nu är de dags för 2 1/2 men. Then I´m gonna sleep tight.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag pluggar utav bara satan... :P