torsdag 10 april 2008

Kalas


Kom nyss ner från rebecka, hon fyller år idag så GRATTIS gumman :) Jag fick låna hennes Sex and the City box, (jag vill också ha en) så det kommer bli min godnattsaga i några dagar frammåt nu.
Idag solade jag solarium och nu är jag alldeles röd, jag bara känner att det bränner i ansiktet och på bröstet. Han killen i receptionen sa att det nog räckte att sola 20 min, men envis som jag är så solade jag 25, jag är ju tålig tänkte jag, men icke. Det måste vara nå slags supersolarium för jag brukar aldrig vara känslig. Hoppas det har lagt sig tills imorgon bara. Nu är Sandra, Karin & Paula på trappan, jag vill egentligen också, men jag ser ju ut som en kräfta liksom, så nja.

Jag funderar på att köpa en ny telefon, en P1i, sen är så himla snygg, men pengarna finns ju liksom inte. Så jag kanske ska teckna abonnemang hos telefonor, för då får man mobilen billgare, ska ta mig en funderare på det alltså. Hade ju varit nice. Tänk vad beroende man är av tekniska prylar ändå. Ibland önskar jag att allt detta inte fanns så vi kunde vara lite mer normala och sociala ist. Fast att facebooka en tråkig kväll är ju iofs roligt, haha.

Imorrn vid den här tiden är jag packad! Jag längtar, känner att jag behöver bli lite full och bara vara.. och dansa såklart.

Auf wiedersehn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte bra!!!
Det är farligt att bränna sig! Särskilt när man är ung och solar i solarium, för att solariestrålar tränger ner djupare i huden än vanlig solstrålning faktiskt...
Med andra ord! Du odlar för maligntmelanom när du blir äldre!
Hälsningar någon annans mor.