måndag 27 december 2010






Vet knappt var jag ska börja, julen var helt underbar. Jag älskar verkligen min familj, familjen Lindfors och mina vänner så himla mycket. Jag har ibland svårt att tro att det finns andra familjer som har så kul tillsammans som vi har det :) De är underbara allihopa.

Julklapparna var underbara också, fick ett täcke, pengar, kofta m.m. Dock var både jag, Stina & Lovisa bakis på julafton, haha. Det var de iofs värt för torsdagen på Bockarna var superkul!!! Juldagen var kul den med, var så himla mycket folk ute så det nästan var jobbigt ibland. Det roligaste på kvällen var bråket inne på toaletten. Jag, Maria & crazy Hanna bråkade med någon lodistjej som försökte tränga sig före oss i toalettkön. Vi tre försökte dra den här tjejen ut från toaletten, Hanna sparkade henne medan jag o Maria försöka dra henne ut, haha, helt galet var det och det genererade mycket skratt dagen efter.

Inga kommentarer: