fredag 31 december 2010

Idag är sista dagen på detta år. Året har varit underbart. Det har hänt mycket bra saker detta år och jag känner mig väldigt nöjd :)

Detta hände 2010:
1. Året började lite halvdåligt då det tog slut mellan mig och Gustav, men det var för det bästa då vi inte ville samma saker + att jag ville flytta från Norrköping då jag tog min examen.

2. Åkte till Kos med Malin och Hanna och hade jätteroligt.

3. När jag kom hem la jag och Lisa upp vårt examensarbete och jag tog min examen.

4. Jag flyttade hem till Hudik och hade den bästa sommaren någonsin.

5. Planerade en långresa till Thailand men det blev inget av de då jag ist fick jobb på Ericsson. Jobbade där i 3 månader och fick sedan jobb på SCA i Sundsvall.

6. Jobbar nu på ett superbra jobb med härliga arbetskamrater så jag känner på mig att året 2011 kommer bli lika bra som 2010.


Ikväll är det middag här hemma med lite folk :) Både ungdomar och föräldrar. Av ungdomarna blir det: Jag, Hanna, Lovisa, Steinar, Benitha, Stina, Oskar, Jocke & Markus.

Och av föräldrarna blir det Mamma, pappa, Helena, Kjell, Walle, Irene, Kicki och Hjalle. Känner på mig att det kommer bli en rolig kväll med mycket skratt. Efter middag, lekar m.m så drar iaf jag, Hanna och Marre iväg på Gossip för att dansa lite!


Happy new year

2 kommentarer:

mariii sa...

men jaaag dåå :)

L.Toft sa...

Jaa, förlåt, hade förberett inlägget innan :) så glömde bort att lägga dit dig :)