tisdag 28 december 2010

Dienstag

Ja, idag är det tisdag, vilket betyder att halva denna jobbvecka har gått. Imorgon kommer Lovisa, Steinar & Hanna och hälsar på mig här i Sundsvall. Blir väl lite shopping, middag och film efter jag slutat jobba tror jag :) På torsdag åker jag hem med dom till Glada Hudik för en nyårshelg.

Lisa & Johanna, skulle vi inte ha som tradition att ni kom upp till Hudik o fira nyår?!
Ps. Tack för julkorten förresten :)

Jag längtar till nästa vecka, då är jag ledig ons, tors & fre. Herregud! Så många dagar i rad har jag inte varit ledig på länge, ska bli skönt att kunna sova ut och vakna upp pigg för en gång skull. Då hinner jag ju med lite träning på Puls och Träning också vilket ska bli roligt!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Just ja det skulle vi, får ta upp den nästa år igen:P

Johanna sa...

Jaa vi får ta det nästa år som Lisa skrev hehe^^