torsdag 2 december 2010

Lägenhetsvisningar

Jag vill så gärna ha en lägenhet! Har varit och kollat på 4 stycken än så länge, imorrn är det dags för den 5:e.

Lägenhet 1: En bostadsrätt i andra hand, jättefin, denne ville jag ha. Tyvärr fick jag den inte!
Lägenhet 2: En hyresrätt i första hand, fin planlösning, men köket kändes lite sunkigt och det var fullt med hål i tapeterna.
Lägenhet 3: En köpes, kollade mest på denna för skoj. Jättefin och superfin utsikt från balkongen. Dock tror jag inte att jag ska köpa en lägenhet än.
Lägenhet 4: En bostadsrätt i andra hand, bra läge och storlek. Sovrummet var jättefint, men köket var alldeles mörkt och vardagsrummer var allldeles orange!

Lägenhet 5 imorrn: En tvåa hyres i första hand. Återkommer hur den va imorgon :)
Lägenhet 6: Såg en på blocket som jag jättegärna vill titta på. Centralt, en mycket stor 2a i ett gammalt hus. Personen som har lagt ut den svarar dock inte på mitt mail och det fanns inget telenr, så jag väntar på svar.

Vad händer i helgen då?
Jo, imorgon är det personalfest med det bemanningsföretag som jag är anställd av. Så det är mingel 18 sen blir vi bjuden på en 3-rättersmiddag på ett ställe som heter "Våningen". Sover över hos mammas kompis i Sundsvall och sen på lördagen åker jag hem till Hudik för en lördag natt ute på stan med Hanna :)

Inga kommentarer: