lördag 4 december 2010

Äntligen!

Nu har jag fått en lägenhet. Det blev lägenhet nr 5.B eller vad man nu ska säga. Lägenhet 5 var helt okej, men jag passade på att fråga henne om hon hade någon annnan lägenhet som jag skulle kunna titta på på en gång, och då sa hon att hon hade en lägenhet som dom höll på att renovera. Den var i närheten så då åkte vi och kollade på den på en gång efter och den var mycket finare och ledig redan om en vecka så då bestämde jag mig för den :) Så nu är det fixat, skönt!

Igår var jag på personalfest med Kontorsfixarna. Det var jättekul, vi blev bjudna på först vin på minglet, sedan en fördrink på "Våningen", ett glas vin och en jättegod trerättersmiddag. En kanonkul kväll helt enkelt. Träffade på 3 stycken tjejer som verkade jätteroliga och festglada, Maja, Linda & Caroline. Det blir nog mer fest med dom nån annan helg :)

Nu ska jag snart iväg ner på stan med Regina & Odin. Sen ska jag ta bilen och köra ner till Hudik och festa loss med Nygårds :)

Inga kommentarer: