tisdag 28 december 2010

Ett inlägg till alla min vänner

Maria - Du är den vännen jag haft i mitt liv längst. Vi har många roliga minnen som bara är dina och mina. Du får mig alltid att skratta samtidigt som du är en vän som man kan prata med allt om. Utan dig vore jag inte den jag är idag.

Hanna - Skratt, skratt och skratt. Ibland känns det som att du och jag sitter ihop och att du är som min andra syster. Vi läser varandras tankar och vi har precis samma humor. En vän som dig tycker jag alla borde ha.

Julia - Även då vi bara kännt varann i 3,5 år så känns det som att vi varit vänner i minst 10 år. Du är charmig, rolig och absolut en av de gladaste människan jag känner. Du är alltid "på" på allt och har alltid råd när man kommer med killproblem.

Malin - En av de snällaste människorna jag känner. Du ställer verkligen upp för allt och alla. När Malin väl släpper loss så släpper hon loss rejält kan jag lova.

Lovisa - En underbar syster. Även fast vi har våra bråk titt som tätt så älskar jag dig otroligt mycket.

Stina - En underbar kusin med humor som jag vet alltid kommer finnas i mitt liv.

Mari - En tjej som är modig, och även fast vi inte pratar så ofta så känner man ändå att du finns där, och när vi väl pratar så känns det som att de var igår som vi sågs.

Carro E - En gulligare tjej får man leta efter. Hon är snäll mot verkligen alla!

Norrköpingstjejerna:

Lisa - Också en av de snällaste människorna jag känner. Du var en underbar klasskamrat i tre år och en underbar sambo i två år. Hur gullig som helst men en tjej med ett temperament också vilket jag tycker är coolt.

Sporre - en modig och självsäker tjej. Gillar samtalsämnet sex, vilket vi också kan prata om i timmar :)

Sandra - även detta en tjej som gillar samtalsämnet sex :) Underbar sambo i 2 år och denna tjej är den mest dramatiska vän jag har, men jag gillar det för trots att vi är så olika varandra så har vi så mycket att prata om. Jag saknar våra uppesittar nätter med rolig diskussioner.

Anna - Också här en Norrköpingstjej, supergullig och supersnäll tjej. Den enda vegetarianen bland mina vänner. Och alla ska väl ha en vegetarian som vän också :)

2 kommentarer:

Anna sa...

<3!

johanna sa...

HAHA Dör lite av det där Lina.. Men jaa det stämmer ju in lika bra på dig som mig;) Saknar dig i Norrpan! <3