tisdag 23 november 2010

Lyckades hitta ett mobilt bredband


Jejj, nu känns livet lite lättare, morfar hittade ett mobilt bredband :) Jag tror faktiskt att jag är beroende av internet, har inte tänkt så förut för ibland kan det faktiskt gå 1 dag utan att jag är inne på internet alls, men det blir liksom värre när man vet att man inte har tillgång till det. Därför skulle jag nog säga att internet är ett av min beroenden. Ett annat beroende som jag har är att jag måste kolla på något på tv:n eller datorn innan jag ska sova. På helgerna däckar man ju så då är det inga problem, men just på veckorna har jag väldigt svårt att somna annars. Snacka om att man är lite förstörd av tekniken, men jag älskar tekniken så mycket så de är de väl värt :)

Jobbet går bra iaf, mycket information och nya intryck att ta in så här i början men jag tror det kommer fungera bra. :)

Inga kommentarer: