torsdag 18 november 2010

Imorgon blir det fredagsbak

Igår blev det en liten såndär spontan utgång, bytte skift igår och jobbade förmiddag ist för eftermiddag eftersom jag skulle åka och kolla på en lägenhet i Sundsvall. Kom väl hem strax efter åtta, då ringer Malin & Hanna och tycker att jag borde följa med dom ut. Eftersom jag aldrig kan säga nej så kunde jag ju inte det nu heller, så jag skyndade mig och gjorde mig iordning och gick hem till malin för lite vin. Vi hade superkul, efterfest blev det också, på Stadts hotell. Grymt kul! Kom väl hem vid halvfem på morgon :) Sitter just nu på jobbet, vill egentligen bara hem och sova nu, men 3,5 timmes jobb kvar.

Lägenheten var förresten superfin! Den enda nackdelen är att den blir ledig 2 januari vilket är lite för sent egentligen, behöver ju en lägenhet nu!!

Imorgon kommer förmodligen Hanna hem till mig på morgonen för lite fredagsbak vilket ska bli väldigt mysigt. Det är ju min sista dag på Ericsson imorrn, så jag tänkte baka lite till dom, blir nog cupcakes eller nå muffins. Har inte riktigt bestämt mig än. Sen kommer ju BENGAN hem imorgon också, jejj vad kul vi ska ha. Blir även denna helg en tvådagars :)

Inga kommentarer: