fredag 26 november 2010

Det tog mig 1,5 timme att komma hem från Sundsvall, var superläskigt att köra för man såg typ ingenting och det var en kö med bilar så efter Gnarp kunde man typ bara köra 60 km/h. Väl hemma skulle jag ta sats upp till garaget, såg redan innan att det skulle bli svårt att komma upp för de var inte skottat och det är en rätt så brant backe. Gjorde två försök, men det gick inte så jag gav upp och ställde mig där nere i väntan på att Hanna skulle komma och hjälpa mig :)
Hanna kom efter typ 5 minuter, så då grusade jag framför däcken och försökte skotta bort snön medans hon körde, men bilen hade ändå svårt att ta sig upp för backen! Haha, till slut gick det iaf och det tog oss 25 minuter att få in bilen i garaget, men huvudsaken är ju att vi lyckades :)

Nu har vi nyss kommit hem från Texas, var superhungrig så jag åt en god kycklingrätt med massa såser och strips. Nu ska vi se på Idol, göra ansiktsmask och dricka lite vin :) Får se om de blir utgång med det brukar ju bli så :)

Inga kommentarer: