onsdag 10 november 2010

Jobbet idag gick galant, hade väldigt roligt idag också vilket alltid gör jobbet lite roligare :) Efter jobbet blev jag så sjukt sugen på tunnbröd så jag var bara tvungen att svänga förbi OK och köpa. Väl hemma så tog jag mig 2 mackor, fick då lite dåligt samvete så då gick jag sedan iväg till gymmet. Cyklade 1 mil (25 min), Crosstraining 5 km (12 min) och sprang/gick 2,5 km (12 min). Allt som allt blev det 400 kalorier som jag förbrännde :) kanon ju!

På måndag ska jag på ännu en till intervju i Sundsvall, dom ringde idag och sa att dom var väldigt intresserade, de ville ha en till intervju för det finns en till person som jobbar där som också ville träffa mig. Så det ska bli kul. Håll tummarna för mig nu att det går bra :)

Nu blir det ett avsnitt av two and a half med, godnatt

1 kommentar:

Lisa sa...

Åh vad kul:) Jag ska hålla tummarna för dig!!