tisdag 9 november 2010

Idag har jag inte gjort mycket, jobbade fram till 15, promenerade sedan hem, vilket iofs gav mig en promenad på 40 min iaf :) När jag kom hem la jag mig i soffan och låg där i princip hela kvällen fram tills nu. Nu har jag flyttat mig till sängen, haha. Jag var så himla trött så jag orkade liksom inte göra något annat. Imorgon blir det iaf träning, måste få svettas lite så jag får lite energi.

Nu tycker jag inte det är mysigt med snön längre, blä, det blåser och är kallt! Ogilla. Skulle vilja ligga på en strand i Thailand nu, sola, bada samtidigt som man har en kall strawberry daiquri i handen hela tiden :) Underbart. Min dröm vore att bo i typ Los Angeles 9 månader om året, sen hemma i Sverige 1 månad på våren, 1 på hösten och 1 i december. Hur underbart vore inte det liksom.

Nu ska jag se nya how i met your mother avsnittet, sen sova.. Pusspuss

1 kommentar:

mye sa...

jaaa shiit lets dra to thailand!!<3