tisdag 16 november 2010

IDAG HAR JAG FÅTT JOBB :) Åh så glad jag är nu!


Jag har gått och väntat på att telefonen ska ha ringt heela dagen, men den gjorde ju typ aldrig det, iaf inte från rätt person. Varje gång den ringde så knöt det sig i magen och jag blev typ lättade då jag såg att de bara var en kompis som ringde :)

Men klockan 16.20 ringde dom och sa att jag fick jobbet och att jag börjar på måndag. Nu måste jag ju försöka hitta något boende också, stressigt med roligt!

Nu kom jag nyss hem från jobbet, jobbar som sagt min sista dag på Ericsson på fredag så jag behövde inte gå arbetslös en dag ens, bra tajmat måste jag säga. Väldigt tråkigt att sluta på Ericsson, har haft grymt roligt där, men jag känner ändå att jag måste göra något nytt så det här blir nog superbra det!

Nu försöker jag bara få Lisa upp till Sundsvall också, jag tror du skulle bli en utmärkt norrlänning :)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis!! hehe ja jag tror också att jag skulle passa i norrland, gillar ju snö:)

Maria sa...

GRATTIS gumman. Du är så duktig du. Visste väl att du skulle få jobbet, med din charm :)