tisdag 2 december 2008

Förväntningar..

Jag kom nyss hem efter att ha varit på bio med Lisa och Sandra. Vi har alla väldigt olika filmsmak så det är alltid svårt att välja vilken film vi ska se. Men Sandra lyckades med sin övertalningsförmåga övertala oss till att se filmen Twilight. (Vilken hon redan sett på bio förra veckan). Dom som känner Sandra vet att det är normalt för henne att se en film minst tre gånger, haha. Men, tillbaks till filmen, den var asbra! Mina förväntningar var låga, men betyget blev högt.. Som alltid när vi ska se en film här hemma i lägenheten så är alltid mina förväntingar låga eftersom de flesta filmerna är Sandras (läs typ alla). Men jag tror vi har rätt lika filmsmak ändå, för jag lyckas typ alltid älska filmerna efter att vi sett dom :)

Puss & Godnatt

1 kommentar: