onsdag 31 december 2008

Saker som bevisat att jag mognat på under 2008..

Det slog mig nyss att jag måste ha skaffat mig många vuxenpoäng under året 2008. Jag kommer ihåg när man var liten och man smakade på saker man då tyckte vara äckliga. Då sa alltid mamma: man kommer tycka om det när man blir äldre.. och visst så rätt hon hade. Året 2008 har jag lärt mig att gilla:
- Senap
- Oliver (iaf gröna)
- Sill
- Kaffe

Jag har också märkt att jag har sagt denna fras ett antal gånger "Det var bättre förr". Snälla Lina.. du är tjugo år. "Förr" för dig är ju typ kanske 5 år sedan.. haha. Ingen vidare lång tisperiod precis.. Men ändå.

Nyår 2008-2009 kommer firas i det rosa huset med Maria, Malin, Hanna & Mig. Nu väntar jag bara på maria så ska vi åka och handla ingredienserna till nyårsmiddagen..

Gott nytt år på er alla! Jag hoppas 2009 kommer bli lika bra som 2008 har varit..

Inga kommentarer: