lördag 27 december 2008




Nu kanske ni som läser och känner mig väl undrar varför jag tog med en bild på en kyrka? (antireligös som jag är). Jag har testat min kamera och är väldigt nöjd.. sen är ju Hudiksvalls kyrka underbart fin med snön liggandes på backen också : ) Sen är mitt nya rum på bild också.. mor och far vill att jag ska känna mig som hemma när jag hälsar på dom, gulliga dom är :)

Oj vad tiden går snabbt, har varit i hudik en vecka nu och en kvar to go.. Vad har jag gjort då? Jag har firat jul i flera dagar känns det som.. fått paket och ätit julskinka :) I julklapp fick jag presentkort, en bärbar hårddisk, underkläder, pengar, smycken mm.. Jag älskar paket..

Det blev party på juldagen med tjejerna, så roligt :) Bättre lycka för vissa nästa gång bara, hehe. Idag är det lördag, har varit och ätit middag hos moster och kusiner idag. Mor och far åkte till Thailand igår, så moster var snäll och bjöd in mig på tacos..

Ikväll blir det utgång med Caroline, en barndomskompis, ska bli superkul..

xoxo Toft

Inga kommentarer: