tisdag 30 december 2008

Det är inte ofta jag har ångest, men just inatt hade jag det. Tror inte jag somna förrns vid fem.. det känns som att det är så mkt jobbiga saker som väntar. Sakerna som prompt var tvungna att cirkulera bland mina tankar var att jag har två tentor om typ en vecka, jag måste fixa nya nycklar eftersom jag klantigt nog tappat bort mina, boka tid hos frisören, köpa nyårskläder, försöka bli sams med våra jobbiga grannar, tvätta och vattna blommorna. (detta kan vara något utav de mest onödigaste sakerna, skaffa plastblommor eller ha inga alls mamma :) )

Okej, de kanske inte är så jättejobbiga saker, men jag orkar typ aldrig riktigt ta tag i något utav det.. Men, sen idag så kände jag bara att det bara blir jobbigare om jag aldrig fixar nått utan då blir ju bara "att-göra-listan" ännu längre. Så idag har jag iaf bokat tid hos frisören, börjat plugga till ena tentan, köpt mina nyårskläder och vattnat blommorna.

Nu ska jag tvätta och sen blir det promenad med Malin, sen får jag se om jag pluggar lite till. Det läre behövas.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan gullet!
vet du va, jag skanar dig med.
jag hoppas du kan komma och hälsa på snart.
förresten, nu är jag inte singel längre hehe. den du.
aa. men vi får prata snart.
jag lär ringa efter nyår här när det lugnar ner sig lite.
jag hoppas du har dte jättebra iaf.
puss puss