måndag 29 december 2008


Näe, nu har jag fått nog av Hudik. Har varit här i lite mer än en vecka, men det känns som en evighet.. mor och far är i Thailand som sagt, Maria i sthlm, Hanna i Östersund och Julia i Australien. Som tur är har jag Malin kvar här.. idag gick vi på stan, jag köpte lite underkläder och en vit stickad kofta på carlings.. så skön.

Malin är nu hemma och duschar men jag tror hon kommer när som helst, då blir det film. Igår hann vi med två filmer (!!) Jag har laddat hem lite filmer nu som jag lagt över på min fina nya röda hårdisk :) Jag har dock lite svårt att komma på filmer som jag ska ladda hem, klurigt. På fredag blir det Norrköping, ska bli nice.
Finns det nån restaurang som har öppet på nyår? Svar, nej. Alltså hur tänker restaurangerna i hudik. Först tänkte vi äta middag på Radjos, men nej.. dom har stängt. Sen ringde vi Stadt, men nej, dom har bara nattklubb. Sen ringde vi CH, men vad tror ni, dom har också stängt. Så nu ser det ut som det blir hemlagat i rosa huset. Blir nog bra det med :) Nu ska jag kila ! // Lina

Inga kommentarer: