söndag 30 november 2008


Nu har ännu en helg passerat förbi och en ny vecka väntar.. Fest hela helgen var det iaf, på fredagen blev det Hugo och lördag Otten. Förfest hos Rebecka båda dagarna, hon flyttar snart till Malmö.. jag kommer sakna henne...I veckan ska jag ta tag i mitt liv, ska plugga mycket, träna en hel del samt hitta på lite andra roliga saker, såsom bio och shopping kanske :)
Idag är det första advent, har tillbringat största dagen sovandes i soffan efter en hård helg.. Har ju fått tillbaka min dator nu, men den funkar inte som den ska. Den stängs av bara helt plötsligt ibland och det är väldigt irriterande. Tänk om jag bara kunde få låna en datornörds hjärna i typ några timmar så kunde jag fixa problemet själv utan att behöva vänta i all evighet på seg servicepersonal.. :P Idag kom Sandra hem till oss.. hon har varit i huvudstaden hela veckan..Skönt att det är fullt hus igen.
Nu väntar sängen, Godnatt!



Inga kommentarer: