tisdag 18 november 2008

Vad vore livet utan vänner?




Nu menar jag mina riktiga vänner, och inte mina vänner i Friends :) Även om livet vore mycket tråkigare om jag inte hade den serien att kolla på, hehe.

Något man inte kan ha för mycket av är antal vänner, mina vänner är en del och mig och ibland känner jag att jag kanske tar dom för givet.. Vänskap kräver lika som ett förhållande också underhållning. Det är svårt att vara varandra lika nära som man var förut, för nu bor i olika städer, men ändå bevisar det också hur starka vänskapen är mellan två människor. Ibland undrar jag om jag alltid kommer vara vänner med dem som idag är mina bästa vänner? Jag hoppas verkligen det och ska göra allt för att inte glida isär..Mina vänner är det bästa som har hänt mig.. Tack för att ni alla finns :)

En sak är säker, det lovar jag dig.
Att alltid ska du vara viktig för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill iaf va din vän för länge länge framåt :)
jag försökte ringa upp dig igår. men det va bara upptagte hela tiden. himla mobilpratare är va du är hehe.
men jag är sjuk just nu. ligger hemma och tråkar.
o så måste jag till finspång under helgen, kanske kommer tillbaka lördag.
vi får leka snart iaf
puss becks