torsdag 31 januari 2008

Busy day!


Äntligen lite lugn och ro. Har varit och springit och donat hela dagen, men kul har det varit! Först i skolan 8-15, sen tog jag och Lisa bussen hem till hennes föräldrar eftersom vi skulle låna bilen, och sedan bar de av till Ikea.

Jag köpte: En byrå, en lampa (bästa köpet), ljus, vitlökspress, potatisskalare, glas och ännu mer ljus, haha. Jag ville verkligen ha mer saker, men jag tillät mig inte, vilket jag är glad för nu :)

Klockan är nu 23.01 och jag är hungrig, ska nog ta en morot eller youghurt, får se vad det blir. Imorrn börjar jag tolv, ska bli skönt med sovmorgon, har börjat ätta tre dar i rad och jag måste säga att jag är nog bortskämd med sovandet, för de var då himla jobbigt, haha. Slutar skolan fem sedan blir det träning på Hälsostudion. Sedan ska jag umgås med Rebecka, får se vad vi hittar på.. men måste iaf städa lite också, eftersom mor&far kommer på lördag, vill ju att de ska se fint ut då.. På lördag har även en väldigt betydelsefull människa för mig födelesedag, du är min bäste vän Maria!! Hoppas din födelsedag blir kanon, synd att jag inte kan vara där och fira den med dig..

Nu blir de nog lite Grey's anatomy, dream and wish your thoughts away, even if it´s just for a moment, it´s worth it.

1 kommentar:

MariaS sa...

Tänkte skälla på dig angående bilden! Men mitt hjärta kan inte det nu, efter det gulliga du skrivit om mig. Jag får nästan tårar i ögonen. Åhh, jag saknar dig så himla mycket, du är min andra hälft!!