onsdag 30 januari 2008

Mums, youghurt, äpple och musli, underbart fräscht! sen ser man även mitt nya silverglittriga nagellack, haha så coolt!

Jag mår bättre idag, mycket bättre... vet inte vad det beror på, men plötsligt så känns allt helt okej.. Idag blev det promena med Lisa, så skönt att komma ut och få luft, prata av sig och bara andas.

Nu ser jag på Roomservice, väldigt nyfiken på hur det kommer bli, jag gillar idén :) Nu är även jag fast i Gossip girl som många andra, haha.. men kläderna är ju så snygga, sen så tycker jag att de är nå visst med Chuck! haha, han är mystiskt sexig, men ett as!

Imorrn ska jag på Ikea, jag och Lisa ska låna hennes föräldrars bil och ta en tur till Linköping, ska bli spännande, se om vi hittar och om Lisa klarar av att köra, men de ska nog gå bra. Jag vill ha en massa saker, men ska försöka att inte spendera alltför mkt pengar.

I helgen kommer mor&far, ska bli roligt att visa dom stan, och kanske få lite mat i frysen från dom :) Nu måste jag städa mitt rum, det ser ut som att det har varit en Lokal Orkan här, haha!

Take care/ L

2 kommentarer:

MariaS sa...

Det såg gott ut! Ja, jag är helt galen i gossip girl nu, det är fan helt sjukt bra. Love it. Har du sett avsnittet när dom går på balen? Avsninnet efter Thanksgiving. Åh, så braaaaaaaaaaaaaaa.

L.Toft sa...

Ja, det har jag! Har sett 12 eller 13 avsnitt nu, men de går ju typ inte att ladda hem några fler ännu! Haha, så nu väntar man :)