söndag 20 januari 2008

Back to reality

I torsdags morse kom jag hem från en underbar semester.... sol och bad i 14 dagar.. Orkade inte gå till skolan den dagen, hade flygit hela natten, iofs sov jag hela resan, men ändå :)

Nu har det hunnit varit helg, i fredags blev de tacos och film hemma hos Lisa, det var mysigt. Filmen var lite konstig, men ändå jag gillade den starkt.. (Nanny Diaries).
I går så tvättade jag all packning, och sen så gick jag på stan och shoppade lite för mycket saker än vad jag hade tänkt, hehe. Men jag bara måste ju ha 3 par nya skor, haha.
På kvällen blev de fest, först förfest hemma hos Foffe med Mats, Anton och jag.. de var trevligt. Sedan gick vi till Palace där jag inte trodde att jag skulle komma in ( de är 21 ) men efter lite prat med vakten och hjälp från Foffe så gick de bra :) Väl därinne var de jättekul, dansade en hel del och beställde lite mer än jag hade tänkt, haha. Lite för mycket av det goda skadar aldrig ;) gah.

Efterfest på våning 4 på Gripen blev det, och sen läggdags halvsju :) Så idag är jag trött. Blir nog film med Tommy. Imorrn är jag ledig, skööönt.

Inga kommentarer: