torsdag 24 januari 2008

24 januari

Om 4 månader fyller jag 20, härligt! Och om cirka 2 veckor blir de partaj för Malin & Maria som fyller 20, Ska bli skönt att komma hem till Hudik en helg..

Börjar bli nöjd med hur vår korridor ser ut nu, vad skulle grabbarna göra utan mig? :) Vill ha lite mattor där, men blir nog kanske lite svårt att fixa.

Idag har jag varit ledig, tränade på förmiddagen och sen så blev de lite shopping, bla. ett par träningsbyxor, blått linne och en vattenflaske, haha. I Helgen blir de en 2-dagars :) Ska bli kul att festa loss lite. Blir nog förfest här på Gripen verkar det som, alltid bra det, nära till rummet om man glömt nått eller om man hux flux vill byta kläder, haha. Nu kollar jag på Greys, iofs gamla avsnitt men dom här har inte jag sett, precis i början på säsong 1. Alltid bra med Greys :)

1 kommentar:

MariaS sa...

Yes, då blir det fest!