måndag 4 februari 2008

Jag tror jag är kär i en lägenhet

utan att ens har sett den. Jag & Lisa hittade den på internet, och jag såg planritningen + att vi var utanför och kollade. Jättefin byggnad, från 1800-talet, höga fönster och ligger väldigt centralt. Så nu är jag fast! Vill ha den, men de går inte. Måste bo kvar här eftersom jag inte vill betala hyra i sommar.. men men, blir flytt i augusti då kanske. (Hoppas) Fast nu verkar de som att jag ska upp till våning tre :) Ska bli roligt, mycket roligare korridor där! och där är de ju bara att flytta på en gång! :)

Undra om de finns några Gossip Girls avsnitt att ladda ner, var ett tag sen jag såg nu och jag är lite sugen på att drömma mig bort ett tag. Är de fler än jag som är lyckligare när man drömmer?

Idag har vi tränat, börjar känna mig duktigare och duktigare. Iofs så bakade vi semlor efter, men ändå ! Dom blev väldigt goda iaf. Jag skulle vilja börjar träna sån där striptease med en stång som sitter fast i golvet och taket. Synd att de bara finns i Sthlm, för de verkar sjukt kul!

Längtar till helgen nu, ska bli kul att träffa vännerna, var ett tag sen!

Inga kommentarer: