onsdag 27 februari 2008

It´s been a while





Oj, var visst ett tag sen jag skrev sist. Visst har jag haft tid, men de har bara inte blivit av, hehe.

Helgen spenderade jag till viss del i Stockholm med Maria. Hon skulle ändå dit till sin mor så då passade jag på att hälsa på också :) Efter att ha tagit tunnelbanan åt helt fel håll (haha) så gick vi på stan en sväng och sedan blev de vin och shot. De var en väldig trevlig kväll, som alltid när man är med henne :)

Denna veckan har jag inte så mycket i skolan, men känns ändå som att de är en massa jag måste göra. Har mattetenta nästa lördag, så de är väl dags att börja plugga på riktigt till den snart.

I helgen är det 90-tals fest på Trappan. Mönstrade tights, hårband och stora t-shirtar matchas med musik som, Spice girls, robyn, backstreet boys, ace of bace, hansson m.m. Förfest i vår korridor innan, längtar!

Nu blir de 2 1/2 män, har blivit lite smått beroende av det programmet.

Jag måste sluta analysera allting, det är inte värt det.. man ska inte behöva läsa mellan raderna hela tiden..

1 kommentar:

MariaS sa...

Fan vad stygg vi är!