torsdag 9 september 2010

Tired

Jobbet går superbra, så himla jobbigt att kliva upp sex bara, morgontrött som jag är! Men nästa vecka och tre veckor efter så ska jag jobba natt för första gången. Jag tror det kommer passa mig då jag är en nattuggla och gillar att sova länge på dagarna :) Det enda tråkiga är att vi är färre som jobbar då så man missar lite av det sociala vilket är lite synd, men fyra veckor ska jag väl kunna stå ut med :)

Jag är så himla trött när jag kommer hem. Igår kom jag hem vid halvfem, la mig i soffan och halvsov ända fram till strax efter åtta. Snacka om att de var svårt att somna sen. Även idag har jag sovit en sväng efter jobbet,men idag blev det bara 45 min :) Snart är det biggest loser på tv:n och sedan blir det nog någon film. Mamma & Pappa är i Barcelona och har det bra så jag har huset alldeles själv vilket är rätt så tråkigt faktiskt, hatar att vara ensam!!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: